Lyricus beszélgetések 2.


A teljesség Navigátor előcsalogatása.
D: Isten fizikai lény?
T: És te?
D: Természetesen.
T: Akkor nem logikus, hogy Isten is az?
D: Nem tudom.
T: Tud egy halott ember kormányozni egy várost?
D: Nem.
T: Akkor hogyan tudná az Első Forrás kormányozni a Nagy Univerzumot, mely
- legdurvább megnyilvánulásában – fizikai?
D: Az Első Forrás olyan testben lakik, mint az Öné, vagy az enyém?
T: Van a Földön valaki, aki különbet tudna alkotni az emberi eszköznél?
D: Kizárt dolog.
T: Tehát a mi világunkban az emberi eszköz az anyag legmagasabb kifejeződése?
D: Azt hiszem, igen.
T: És bármit is alkosson egy ember, az kevésbé csodálatos, mint ő maga.
D: Ha csak nem egy gyerek az.
T: És ki az Első Forrás gyermeke?
D: Mi vagyunk.
T: Nem. Az emberek ezerszeresen eltávolodtak az Első Forrástól. Ki volt Isten
eredeti gyermeke, ill. első alkotása?
D: A Forrás Intelligencia, vagy Spirit talán?
T: A Forrás Intelligenciát nem Isten teremtette; az Isten része, mellyel mindent
betölt, és mindenütt jelen van.
D: Akkor nem tudom.
T: Mikor egy felhő megjelenik az égen, ennek specifikus okai vannak. Habár
az égbolton jelenik meg, nem hasonlít hozzá sem színben, sem nagyságban,
mintázatban, vagy kiterjedésben. És mégis helytelen, ha azt mondjuk, hogy a
felhő az égbolt gyermeke?
D: Valószínűleg nem, de mi köze ennek Isten fizikai testéhez?
T: Gondold azt, hogy az Első Forrás az égbolt, fizikai teste pedig a felhő.
D: Tehát Isten első gyermeke a saját fizikai testi megjelenése lenne?
T: Igen.
D: Az Első Forrás létrehozta a körülményeket, melyek segítségével fizikai lénye
megjelenhetett, és kormányozhatta a fizikai univerzumot. Melyik volt előbb,
a fizikai univerzum, vagy a fizikai Isten?
T: Választanak elnököt nem-létező népnek?
D: Oké, értem. Igaz az, hogy Isten a saját képére teremtett bennünket?
T: Vannak genetikai őstípusok, melyek fizikailag megjelenítik Istent, és ezek
Isten hétszeres megtestesülései.
D: Tehát Istennek hét alakja van? És mind fizikai testben?
T: Végül is igen, de maga Isten úgy jelenik meg e hét teremtménye előtt, mint az
atyjuk.
D: Van valamilyen összefüggés az ember hét földi alaptípusával?
T: Nincs. Az emberiség hét alap-típusa az Univerzum legősibb genetikai vonalá-
nak része, ahol a Föld egy parányi összetevő csupán. Arról a hét genetikai őstí-
pusról van szó, melyek a Fény Hét Törzsében élnek, és úgy is nevezik őket, mint
a Központi Faj. Nevezik olykor Elohimnak, fénylőeknek, vagy Szárnykészítők-
nek is őket.
D: Azt mondja, hogy ezek a lények hét genetikai csoportra oszlanak?
T: A Nagy Multiverzum hét univerzumból áll, melyek mindegyike a Nagy Multi-
verzum központi régiója felé törekszik. Ebben a régióban él Isten hét fizikai
megjelenése, és mindegyik az adott univerzumra tervezett emberi eszköz őstípusa.
D: Tehát Istennek hét változata létezik?
T: Csak egy Isten van, de hét emberi eszközt alkotott – mindegyiket más és más ké-
pességekkel és sajátosságokkal – melyekben az egy Isten megjelenik. A mi uni-
verzumunk a hetedik, így az Első Forrás hetedik őstípusa az, mely igazgatja ezt
az univerzumot.
D: A többi univerzum is olyan mint a miénk?
T: A fizikai világok hasonlóak fizikai vonatkozásaikban, de az azokat betöltő élet-
formák eltérő genetikai tulajdonságokkal, formával, és kifejeződéssel rendelkez-
nek, az Első Forrás adott típusával összhangban.
D: Egy emberi eszköz az egyes számú univerzumból nem hasonlít egyikre sem a
többi hatból?
T: Igy igaz.
D: De hát nincs ez így a mi univerzumunkban is? Nem minden ember egyforma.
T: Ez nem külalak kérdése. Genetikailag például te 99%-ban megegyezel a csim-
pánzzal, de kétségtelen, hogy sem külalakban, sem máshogy nem azonosítod
magadat vele.
D: Ön azt mondja, hogy minden emberi életforma – bárhol legyen is ebben az
univerzumban – genetikailag az Első Forrás Hetedi Őstípusához kapcsolódik?
T: Helyes, de ezt ki lehet terjeszteni az élet széle skálájára is. Más szavakkal, ez a
megállapítás nem csak az emberi eszközre érvényes.
D: Tehát a másik hat univerzumban is ott van Isten megtestesüléseként az az őstí-
pus, melyhez az ottani életformák, ha nem is külsejükben, de genetikailag kap-
csolódnak. Ez a helyzet?
T: Igen.
D: A nyilvánvaló kérdés, hogy miért? Miért osztotta fel magát az Első Forrás hét
különböző genetikai univerzumra?
T: Ha egy olyan irdatlan és végtelen rejtéllyel állsz szemben, mint a Nagy Multi-
verzum teremtése, te, mint a teremtő, mit szeretnél leginkább?
D: Bizonyságot, hogy az univerzum nem fog megsemmisülni.
T: Tegyük fel, hogy itt nem lehet kétség – annyira tökéletes a terv.
D: Akkor valószínűleg be akarnám lakni, és megismerni, amit teremtettem.
T: És hogyan csinálnád ezt?
D: Valamiképpen közlekednem kellene.
T: Tegyük fel, hogy te vagy az Első Forrás Hetedik Őstípusa. egyedül vagy az
univerzumodban, mely csupán égitestekkel van tele. Nincs érző élet, és nincs
mód a közlekedésre.
D: De hát nem ez a forrás Intelligencia szerepe? Nem ezt használja az Első Forrás
közlekedésre, és hogy mindenütt jelen legyen?
T: Hadd emlékeztesselek, hogy most Isten fizikai lényéről beszélünk. Az Első
Forrás hetedik őstípusa nem tudja figyelmen kívül hagyni az adott univerzum
törvényszerűségeit. Úgy képzelheted el, hogy ez a hét őstípus az Első Forrás
emberi eszközei, melyek hasonló jellemzőkkel és korlátokkal bírnak, mint mi
magunk.
D: Tehát az Első Forrás őstípusai nem rendelkeznek atyjuk mindentudó, és minde-
nütt jelenlévő jellemzőivel?
T: Nem.
D: Csapatban dolgoznak, vagy függetlenül?
T: Szövetségben, és együttműködve tevékenykednek, de a saját univerzumuk vo-
natkozásában teljesen szuverének.
D: Az Első Forrás őstípusai mindjárt a Nagy Multiverzum után lettek megteremtve?
T: Egymás után születtek, mint egy családban a gyerekek.
D: Miért?
T: Sok olyat lehet tanulni az elsőnél, melyek a későbbiekben hasznosnak bizonyul-
hatnak.
D: Szeretném tudni, hogy jól érte-e. Tehát az Első Forrás valamikor megteremtetta
a Nagy Multiverzumot, mely hét univerzumból állt, melyek mindegyikét az Első
Forrás egy őstípusa kormányozta. Ekkor még csak égitestek voltak, mint csilla-
gok és bolygók. Idáig helyes?
T: Igen.
D: És akkor megszületett az élet. Hogyan?
T: Az Első Forrás Első Őstípusa olyan életformát alkotott, melyet az Első Univer-
zum Központi Fajának hívunk. Ezek a lények rendkívüli hatalommal rendelkez-
tek, és formájukat és funkciójukat tekintve alig különböztek teremtőjüktől. Ők
ezután megalkották az első tisztán fizikai lélekhordozó genetikai struktúráját,
mely képes volt befogadni az Első Forrás egyediesült szellemi energiáit.
D: És ez aztán még hatszor megismétlődött?
T: Mindegyik univerzum az odateremtett Isten-Őstípus mintája alapján készült
élettel telítődött meg. Mindegyik genetikai minta olyan egyedi képességekkel
bírt, melyek alkalmassá tették az adott univerzum felkutatására és birtokbavételére.
D: Tehát a lélekhordozók hét eltérő genetikai mintája kutatja az univerzumot. Mi-
lyen céllal? Miért tervezte az Első Forrás így az univerzumot?
T: A Nagy Multiverzum az élethordozó bolygók olyan hatalmas hálózatából áll,
mely képessé teszi a lélekhordozóban, vagy emberi eszközben lévő egyediesült
szellem-tudat számára, hogy kapcsolatba kerüljön a fizikai világoknak a szerke-
zetükből adódó korlátozottságával. Ennek révén a genetikai minták fejlődnek,
és végül egyesülnek.
D: A fejlődés végcélja az egység?
T: Nem minden fajnál, de a fizikai lét legfejlettebb formáinál az egység az evolúció
végállomása.
D: Miért?
T: Ha alkotsz valamit a saját képmásodra, mi a legnehezebb?
D: Útjára engedni?
T: Igen. Azt akarod, hogy teremtményeid felfedezzék és birtoka vegyék az univer-
zumot,de azt is szeretnéd, hogy visszatérjenek hozzád. Ezért egy alap-ösztönt
kódolsz beléjük, hogy vissza akarjanak térni kiindulási pontjukra. Ez az egysége-
sülés ösztöne, és ez egyike a legmélyebb ösztönöknek, melyet a lélekhordozókba
kódoltak, melyeknek egyike az emberi eszköz.
D: Akkor tehát ember-szerű lélekhordozókkal van teleszórva a Nagy Multiverzum,
melyek felkutatják a táguló univerzumokat, és mihelyst ez meg van, visszatér-
nek a központi régióba. Nem sok értelmét látom ennek.
T: Nem a lélekhordozó tér vissza. Ezek fizikai alapú járművek, melyek mind ele-
nyésznek, és átalakulnak. Csak a Teljesség Navigátor marad örök és változatlan,
mely visszatérésre van programozva.
D: Hol lehet meghúzni a vonalat az Első Forrás, és más életformák között?
T: Hogy érted?
D: Az Első Forrás őstípusa különbözik az Első forrástól? Más szavakkal, saját azo-
nosságuk van, vagy úgy tekintenek magukra, mint Első Forrásra? Ugyanígy, mi
a helyzet a Központi Fajjal?
T: Az Első Forrás öt életrendszerben jelenik meg. az első, és központi az Első Forrás
tudatossága. Mindent átfog a Forrás Intelligencia. E között a kettő között van há-
rom életrendszer: az Első Forrás hét fizikai őstípusa, a Központi Faj, és az egyedi-
sült szellem-tudat, Teljesség Navigátor.
D: És mindegyik az Első Forrástól kapja az azonosságát?
T: Igen.
D: Tehát valójában ezek az életformák egy tudatosságra vannak felfűzve?
T: Nem jobban, mint ahogy egy család egy tudatosság.
D: Elkülönültek?
T: El is különültek, és egyesültek is.
D: Hogyan?
T: Ez az öt életrendszer a tudatosság megkülönböztetett formái. Forma nélküli álla-
potban mindegyik tudatában van egységüknek, céljuknak, és a többiekkel való
belső hasonlóságnak. A fizikai világokban, ahol a tudatosság a dimenziók által
befolyásolt lélekhordozón keresztül jut kifejezésre, ez az egység-tudat erősen
korlátozódik. Igy ezek egyszerre elkülönültek és egyesültek, attól függően, hogy
az entitás melyik tudatossági rezgésmezőre fókuszál.
D: Ezek szerint még az Első Forrás fizikai őstípusa sem – mivel fizikai testben, és
a 3D-ós világban működik – érzi kellőképpen át kapcsolatát az Első Forráshoz?
T: Senki nem állítja a Központi Fajnál, hogy tisztában van azzal, hogy az Első For-
rás őstípusa mennyire korlátozottan jeleníti meg a Forrás-rezgést önmagában.
Mindazonáltal, tudatában vannak, hogy egy 3D-ós anyagból álló lélekhordozó
mennyire képes az elkülönültség olyan feltételeit megteremteni, melyben az is-
teni emlékezet annyira elhomályosul, hogy az entitás teljesen eltérőnek érzi ma-
gát az Első Forrástól, és így a képességeitől is.
D: Az Első Forrás képességeitől?
T: Ha azt hiszed, hogy egy hangya vagy, hogyan viselkedsz másként, mint egy sas?
D: De egy hangya az nem sas.
T: De a Teljesség Navigátor az Első Forrás része. Ha a hangya sas lenne minden te-
kintetben a formát kivéve, de azt gondolná, hogy egy hangya képességeivel ren-
delkezik, a sas lassan elfelejtene repülni, teste, értelmi-, és érzelmi blokkja meg-
változna. A lélekhordozó szó szerint visszafejlődne.
D: A testünk miatt fejlődik vissza a lélek?
T: Nem. A Forrás-rezgéstől való elkülönültségünk érzése az, ami az emberi eszközt
alacsony szinten tartja. A visszafejlődés már megtörtént, most csupán állandósítva
van.
D: Tehát a cél az, hogy felébresszük ezt a Forrás-rezgést, és újra ráhangolódni – ennek
eredményeképpen fog az emberi eszköz a Teljesség Navigátora felé elindulni?
T: Ha tüzet akarsz gyújtani, mire van szükséged?
D: Száraz tüzelő, aprófa, és kellő hő, hogy az aprófa meggyulladjon.
T: És melyik a legfontosabb?
D: Talán az aprófa.
T: Tudsz tüzet rakni bármelyik nélkül?
D: Nem.
T: Biztos vagy benne?
D: Nos, az aprófát meg tudom gyújtani, de száraz tüzelő nélkül nem fog soká tartani.
T: Tehát mindegyik összetevő fontos?
D: Igen.
T: És ha minden együtt van, de nincs kellő gyakorlatom, fogok tudni tüzet rakni?
D: Valószínűleg nem.
T: Ha valaki ezeket odaadja nekem, esetleg fogalmam sincs, hogy mi mire való, igaz?
D: Igen.
T: Tehát az összetevőkhöz hozzávehetjük a tapasztalati tudást.
D: Igen.
T: És ha nem tartom szükségesnek, hogy tüzet gyújtsak?
D: Oké, tehát kell még akarat, ill. motívum.
T: Igen. A cél és az akarat meghatározó.
D: Oké, egyetértek, hozzátettem a bővülő listához.
T: És ha kinn vagyunk a kertben, elkezd esni az eső, és az aprófa elázik?
D: Értem, a külső feltételeknek is meg kell lenniük.
T: Tehát azok is fontosak?
D: Igen, de hová akar kilyukadni? Nem értem hogy függ ez össze azzal a kérdés-
sel, hogy mitől fog fejlődni a Teljesség Navigátor.
T: Végletesen leegyszerűsítetted a kérdést. Az evolúció egyenlete annyira összetett,
hogy egyszerűen láthatatlan ez emberi eszköz értelme számára.
Az nem csak a Forrás-rezgéssel, vagy Isten-szilánkkal való azonosulást jelen-
ti, mely ráébreszti a Teljesség Navigátort isteni voltára, hogy újra érvényesítse
képességeit, mint az Első Forrás parányi másolata. Ez az egyenlet egy összefüg-
gő, gondosan megkomponált esemény-sorba csomagolt, nélkülözhetetlen össze-
tevők ezreit tartalmazza. Emlékezz erre.
D: De hát nem kellene a megközelítést leegyszerűsíteni? Hogyan lenne lehetséges
mindezeket a komponenseket egyforma súllyal figyelembe venni egy intelligens
eszmecsere során?
T: Erről van szó. Sehogy.
D: Tehát nem is vitathatjuk meg?
T: A pontosság igényével, nem. Az evolúciós kör összetett rendszereken alapul, és
ezek annyira kiterjedtek és sokrétűek, hogy a szavak, - melyekkel megkíséreljük
érzékeltetni őket – csak egy elemre tudják ráirányítani a figyelmet, és ez az elem
- önmagában – soha nem annyira erőteljes, hogy katalizálja, vagy elindítsa az evo-
lúciós folyamatot.
D: Akkor mi indítja el?
T: Tegyük fel, hogy van egy mágus barátod, aki tévedhetetlen. Tökéletesen dönt
minden helyzetben, mivel tisztán látja a célt az Első Forrásban, és így tudja,
hogyan lavírozzon át az akadályokon, hogy elérhesse az újraegyesülést Istennel.
Mit tennél?
D: Hallgatnék rá. Útmutatást, és irányítást kérnék tőle. Követném, amilyen szorosan
csak lehet.
T: Akkor is, ha egy sziklaszirthez menne, és levetné magát?
D: Nos, ha valóban tévedhetetlennek hinném, ahogy mondja, utána ugranék. Azt
hinném, hogy akkor lesz jó, ha követem.
T: És ha ő nem tudná, hogy követed, és olyan képességei lennének, amilyenek ne-
ked nincsenek? Ebben az esetben neki nem lenne baja, neked viszont igen.
D: Ebben az esetben végzetes hiba lenne követni őt, és meghalnék.
T: Tehát a barátod ítélete, mely magára nézve tökéletes volt, neked végzetes volt.
D: Igen.
T: Akkor kiben kell bíznod?
D: Magamban.
T: És miért?
D: Mert én ismerem a saját határaimat.
T: Akkor tehát mit gondolsz, mi az az összetevő, mely elindít az egység és teljesség
felé vezető úton?
D: Arra gondol, hogy összegezni tudom-e mindezt egy fogalomban – annak ellenére,
hogy korábban rámutatott arra, hogy ez nem lehetséges?
T: Nagyon gyorsan tanul.
D: Bíznom kell magamban.
T: Melyik részedben?
D: A lélekben.
T: És a hordozó?
D: Oké, tehát egész lényemben.
T: Bízz a részben is, és az egészben is. Bízz az Első Forrással való kapcsolatukban.
Bízz az Isten-szilánkban, mely mindezt a sokszínűséget összefüggő tapasztalattá
és tudássá rendezi, mely biztosítja az isteni lét visszaszerzését. Bízz az Első For-
rás által kijelölt folyamatban. Bízz mindezekben, dacára a külső hangoknak, bár-
mily tévedhetetlennek tűnnek is. Bízz belső tudatosságodban, és abban a képes-
ségében, mellyel végigvezet utad emelkedő spirálján.
D: Még ha csak tanuló vagyok is?
T: Nem tanulók vagyunk-e mindnyájan?
D: De vannak, akik többet tudnak nálam. Nem tudok annyit, hogy bízhassak magam-
ban. Hogyan tudnám ezt a kishitűséget leküzdeni?
T: Az nem olyasmi, amit le lehet győzni. Ha le lehetne, szükséged lenne-e továbbra
is önbizalomra?
D: Azt hiszem, nem.
T: Mikor egy fogalom finomabb jelentéseivel viaskodsz, állandóan egy falba üt-
közöl, mely memóriád, vagy tapasztalataid határait jelzi. Ilyenkor kérhetsz se-
gítséget másoktól, de jusson eszedbe, hogy a saját igényeidet te ismered a legjob-
ban. Lehet, hogy épp ez a fal az amelyre akkor szükséged van.
D: Úgy tűnik, hogy jobban kell magamban tudatosítanom a saját érdekeimet, és
szükségleteimet.
T: Arra a hajtóanyagra van szükséged, mely a Szuverén Egész irányába terel. Ha
éhes vagy, a gyomrod jelzi. Ha fáradt vagy, elkezdesz ásítozni, és szempillád el-
nehezül. Mi az, ami egyenértékű a Szuverén Egésszé való fejlődéseddel?
D: Érdekes kérdés. Nem tudom.
T: Mi késztet arra, hogy felsőbb énedet keresd?
D: Talán a megválaszolatlan kérdések. Nem tudom ki vagyok, merre tartok, vagy
miért vagyok itt.
T: Tényleg? Megválaszolatlan kérdések ébresztenek legfelsőbb érdekeidre?
D: Kérdéséből ítélve a válaszom rossz volt. Akkor micsoda?
T: Sugallat. Azoktól a mesterektől, akik előtted járnak. Sugallat a természettől. A
művészettől. De legfőképp a benned lévő Teljesség Navigátortól eredő sugallat,
mely fáradhatatlanul ébren tartja a vágyat benned, hogy visszaállítsd a benned
létező Isten-szikra valóságát.
D: Miről ismerem fel ezt a sugallatot?
T: Nem fontos, hogy felismerd. Csak az számít, hogy érezd, és örülj a jelenlétének,
mert csak így lesz önbizalmad és önismereted.
D: Kellenek ehhez technikák?
T: Természetesen.
D: És melyek azok?
T: Nem jöttél még rá?
D: Gondoltam, ismer egyet-kettőt, melyeket megoszt velem.
T: Csak a sajátomat ismerem, a tiédet nem.
D: Mindenkinél más?
T: Nem tudom.
D: Hogyan hozta létre a saját technikáját?
T: Ha kapcsolatba akarsz kerülni valakivel, akit nem ismersz, mit csinálsz?
D: Meghívnám egy teára, vagy talán írnék neki egy bemutatkozó levelet.
T: És nem válaszol.
D: Arra gondolnék, hogy nagyon elfoglalt, vagy hogy nem akar találkozni velem.
T: Tehát ez a probléma.
D: Mi?
T: Az emberi eszköz hamar feladja, ha egyáltalán eljut odáig, hogy meghívja a Tel-
jesség Navigátort.
D: Azt hiszem, egyikünk sem szereti a visszautasítást.
T: Azt hiszed, hogy az Első Forrás isteni eszköze visszautasíthat?
D: Erről még nem gondolkoztam. Visszautasíthat?
T: Nem. Az Első Forrás isteni eszközei mindig nyitottak az őszinte imádságra, és
sohasem utasítják el a lehetőséget, hogy kiterjesszék jelenlétüket egy entitás em-
beri eszközében, mely emelkedni akar tudatosságában. Ez egyike az univerzum
megváltoztathatatlan törvényeinek.
D: Van jobb módszer is az elhívásra, mint egyszerűen csak imádkozni?
T: Nem a hangodra fognak figyelni. Az érzéseid, és motivációid tisztasága számít.
Lehetsz tökrészeg, és ordítva káromkodhatsz, de ha legbelső érzéseid őszinték,
tiszták, alázatosak, és szeretettől áthatottak, a meghívás válaszra talál. A másik
oldalon meditálhatsz napokig, törekedhetsz tökéletes jellemmé válni, tiszta érte-
lemmel kérheted csöndes suttogással, de ha büszkeség és hiúság motiválja, meg-
hívásod nagy valószínűséggel vissza lesz utasítva.
D: Miért érdekli ez a Teljesség Navigátort, vagy az Első Forrás bármely eszközét?
T: Miért nem mindegy neked, ha az ételt egy tiszta tálcán, vagy a koszos földön
teszik eléd?
D: Nem értem az összehasonlítást.
T: Az emberi eszköz egy edény, vagy lélekhordozó. A bolygótokon ez fogadja be az
Első Forrás tiszta, és tökéletes eszközét; a Teljesség Navigátort. Ha az emberi esz-
köz materiális gondolatokkal, hatalmi motivációkkal, vagy gyűlölet-indukálta ter-
vekkel terhes és tisztátalan, ez alkalmatlanná teszi a lélekhordozót a Teljesség Na-
vigátor rezgésének a fogadására. Vannak esetek, mikor a Teljesség Navigátor be-
lép egy ilyen hordozóba és felajánlja képességeit, ezeket önző célra használják fel.
D: Tehát a Teljesség Navigátor nem akarja tisztátalan lélekhordozóval beszennyezni
magát?
T: Ez részben igaz, de inkább az Isten-szikra benned az, mely kiterjeszti energiáit egy
emberi eszközre, mely elhívta őt, hogy részese lehessen látásmódjának és tudásá-
nak. Meghívása után figyeli az emberi eszköznek az ő jelenlétére adott válaszait.
Ha a meghívást ismételten kiterjesztik, az Isten-szikra folyamatosan materializáló-
dik, mint egy betöltött, szellem-vezérelte tudatosság, mely irányítja az emberi esz-
közt földi útján.
D: Úgy hangzik, hogy az Isten-szilánk vesz kézbe a dolgokat. Igy van?
T: Az Isten-szikra isteni látásmódot fecskendez az emberi eszközbe, mely képessé te-
szi a lélekhordozót, hogy az Első Forrás szolgálatában a lélek kilátójává váljon.
Eközben az emberi eszköz átalakul.
D: Értem. azt hiszem, szükségem lesz egy kis időre, hogy mindezt feldolgozzam.
Köszönöm, hogy megosztotta velem a véleményét, és segített a jobb megértésben.
T: Nagyon szívesen.

© 1997-2007 WingMakers LLC, All Rights Reserved
Translation by Dr. Boda Gergely